شهردار نصیرشهر از بهره برداری اولین خانه ژیمناستیک مجهز جنوبغرب استان تهران در سایت سلامت و نشاط شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر، فرشاد شهسواری با اشاره به استعداد بسیار بالای کودکان و نوجوانان منطقه در زمینه رشته های مختلف ورزشی افزود: توسعه امکانات و سرانه های ورزشی از اقداماتی است که با حمایت شورای اسلامی با احداث مجموعه های مختلف ورزشی صورت می پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: خانه ژیمناستیک نصیرشهر بعنوان اولین سالن تخصصی رشته ژیمناستیک در جنوبغرب استان تهران بشمار می رود و می تواند در پرورش استعداد ها و زمینه ساز قهرمان پروری باشد.

شهردار نصیرشهر با اشاره به برگزاری مراسم بهره برداری این سالن ورزشی خاطر نشان کرد: امروز با حضور رئیس هیئت ژیمناستیک استان تهران و  همپنین هیئت همراه ،معاون فرماندار شهرستان رباط کریم و اعضای شورای اسلامی بهره برداری و آغاز فعالیت خانه ژیمناستیک نصیرشهر در مراسمی مورد نکوداشت قرار گرفت.

گفتنی است خانه ژیمناستیک شهید حاج قاسم سلیمانی با مساحتی بالغ بر ۸۵۰ متر مربع و تجهیزات بروز و استاندارد برای استفاده شهروندان و دوستداران ورزش ژیمناستیک آغاز به فعالیت نمود.