مدارک ذیل توسط مالک تهیه شود :
- ارائه معرفی نامه از ادارات ، سازمانها یا هر ارگان استعلام کننده دیگر به شهردار جهت اخذ دستور
- ثبت شماره و تاریخ در دبیرخانه
- فتوکپی شناسنامه و کارت ملی ذینفع (مالک) یا فتوکپی وکالت نامه
- ارائه فیش پرداخت شده عوارض نوسازی در صورتی که نوسازی شده باشد
- تعیین زمان جهت بازدید توسط مامور بازدید
- بازدید کارشناس شهرداری از محل و تنظیم گزارش وضع موجود
- تعیین کاربری ، وضعیت و حدودتعریض و… براساس طرح هادی یا جامع یا تفضیلی توسط واحد طرح تفصیلی
- اخذ فرم تسویه حساب ( مالک جهت امضاء فرم تسویه حساب به دوایر مختلف شهرداری «مالی اداری –اصناف-خدمات شهری-فضای سبز-آتش نشانی و … » مراجعه و همچنین نسبت به ارائه فیش عوارض متعلقه اقدام می نماید.
- صدور نامه استعلام
- تایپ نامه استعلام
- اخذ امضاء شهردار
- ثبت شماره و تاریخ در دبیرخانه
- تحویل به متقاضی