سرپرست شهرداری نصیرشهر تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع و کیفیت بخشی در خدمت رسانی به شهروندان مورد انتظار است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر ، اسحاق عبدی در اولین جلسه کمیته پرسنلی شهرداری که با حضور معاونین و مدیران حراست و بازرسی برگزار شد، بر تکریم ارباب رجوع تاکید و اظهار کرد: برخورد مطلوب و تکریم ارباب رجوع وظیفه هر کارمند در شهرداری است که با ارائه خدمت با کیفیت، لبخند رضایت را بر چهره شهروندان می نشانند.

وی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت قوانین و آیین نامه های موجود و ابلاغی گفت: تمام پرسنل در چهارچوب قانون ملزم به فعالیت بوده و قانون شکنی و تخلف از هیچ احدی پذیرفته نیست زیرا عدم تحقق اهداف مورد انتظار و امور محوله در روند خدمت رسانی به مردم باعث بروز خلل و نقصان شده و موجب ایجاد نارضایتی در شهروندان خواهد شد.

سرپرست شهرداری نصیرشهر ابراز کرد: یکی از مهمترین استراتژی های مدیریتی شهرداری تشویق و ارتقاء نیروی انسانی متخصص، کارآمد و متعهد می باشد زیرا با مدیریت منابع انسانی کارآمد کیفیت خدمات نیز ارتقاء خواهد یافت.

گفتنی است این جلسه در راستای رفع مشکلات ، افزایش کارایی کارکنان  و خدمت رسانی کیفی از مهمترین موضوعات مطرح شده بود.