شهردار نصیرشهر افزود: همزمان با دهه ولایت و امامت، پویش ” من غدیری ام ” در نصیرشهر با همکاری امور کتابخانه های شهرستان رباط کریم اجرا می شود و به قید قرعه به تعدادی از برندگان هدایایی اهدا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی نصیرشهر، فرشاد شهسواری با تاکید بر اهمیت گرامیداشت عید بزرگ غدیر و نقش آن در شناخت جایگاه ولایت در نسل امروز اظهار کرد: عید غدیر روز ۱۸ ذی‌الحجه و از بزرگ‌ترین اعیاد شیعه است که در آن امام علی(ع) به جانشینی پیامبر(ص) منصوب شده است و بیین جایگاه ولایت و امامت در بین نسل نوجوان و جوان، فریضه ای واجب و ضروری است و برگزاری جشن بزرگ غدیر در شناساندن جایگاه ولایت نقش مهمی را خواهد داشت.

وی در ادامه هدف از برگزاری پویش  من غدیری هستم را بیان و ابراز کرد: پویش ها با هدف تحقیق و مطالعه نسل امروز با موضوع مربوطه در راستای شناخت هرچه بهتر مفاهیم صورت می گیرد و بطور یقین پویش من غدیری ام می تواند در شناخت هرچه بهتر یاری کننده باشد.

شهسواری در پایان اذعان کرد: علاقمندان شرکت در این پویش تا پایان روز پنجشنبه ۷ تیرماه فرصت دارند تا به آدرس  https://nasirshahr.ir/?page_id=9943  مراجعه و جواب های صحیح سوالات و کسب امتیاز لازم  را ارسال نمایند. به  قید قرعه به تعدادری از افراد جوایزی اهدا می شود.